Sista dagen i denna månad då! Helt sjukt vad tiden går fort...

Kan inte påstå att jag hade någon lust att stiga upp ur sängen i morses. Ösregn och halv storm ute.... och +12 grader *uh*. Vinden har väl lagt sig ganska rejält nu, men det ösregnar fortfarande.


Åkte med pappa in till centrum vid 12-tiden. Gick runt i ett antal affärer, och han fick shoppat på sig ett antal påsar med kläder och annat. Själv fick jag köpt mig Stephenie Meyer's tre första böcker i "The Twilight saga" i pocketformat. Jag har bara lånat om dom gång på gång på biblioteket... men nu har jag dom själv. Den fjärde boken har jag som inbunden! Herrans vad jag längtar tills alla filmerna är gjorda .


Dessutom fick jag fixat en skön dvd-film "Kenny Begins" om Kenny Starfighter. Så den ska jag se nu under eftermiddagen... Återkommer självklart med en recension av den senare!


Puss & kram på er ♥

2 kommentarer

Nastie

31 Jul 2009 20:29

Ska köpa alla böcker fast i pocket! Bäde på engelska och svenska!! Vad bra att 3 st finns i pocket nu! Förrseten om du är intresserad av Twilight så gå in på min blogg och kika under kategorien Twilight Lovers...det finns jättebra Twilight videos där och även väldigt bra parodi!!



Tack för det där med BlogLovin!!



Ha det så bra..

maandymoe

03 Aug 2009 19:24

tack så mycket :)

har du läst alla böckerna i twilightserien?

Kommentera

Publiceras ej