God kväll!
Ligger och kollar in filem "Smala Sussie" som visas på SVT just nu... Kvällens Idol är avslutat och det blev alltså Erika Selin som röstades ut. Hon har aldrig varit någon av mina favoriter, men hon var heller inte sämst under kvällens program. Men det är en tävling och någon måste ju bort... Personligen så måste jag påstå att Tove gjorde stt bästa framträdande i Idol, min favorit Calle var grym som vanligt, och Reza var riktigt bra. Erik skötte sig bra...!

Vem/vilka tycker ni var bäst under kvällen?

See you tomorrow...♥


Erika fick lämna kvällens Idol

10 kommentarer

Natalie

30 Oct 2009 23:30

Usch, tycker att det börjar bli jobbigt när någon måste lämna idol :( Alla är så sjukt duktiga och jag tänker mig in i hur bra och nära vänner de är med varandra, så måste de säga hejdå och det kan vara sista gången de ses eftersom att de bor på olika ställen i sverige..



Svar: Oh, kul :) Älskar shopping, speciellt när det är billigt ;) Glögg är sååå gott!

☆ Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

31 Oct 2009 00:24

Ja Calle är bra, fast jag är mer för Tove :)

ida

31 Oct 2009 09:41

Svar: Nej, precis. Det är inte så roligt.

åh, tack så mycket! :)

Camilla

31 Oct 2009 10:02

Rabhi skulle ha fått lämna idol igår enligt min mening!



Ja oja. Det är verkligen kul den här chansen! Det är Lindex :)



Helt fantastiska är verkligen rätt ord :) Jamen absolut. Jag vill att filmen ska komma ut på bio nu genast så man får se den! ;D



Tack. Hoppas du får en trevligt helg :)

Jelika

31 Oct 2009 11:26

Fin blogg! :)

Jelika

31 Oct 2009 12:03

SV: Tack så mycket själv! ;)

valdrin

31 Oct 2009 22:38

bra blogg.

PussJorvas

31 Oct 2009 22:57

NOOOO . Henne digga ju jag

Camilla

01 Nov 2009 09:47

Det är verkligen super kul också! :)



Så sant som det är sagt. Rabih är den nya Darin, han behöver bara ställa sig på scenen så kommer ändå alla småtjejer rösta på honom ^^ Tycker ju ändå han är duktig, men samtidigt om man jämför med de andra idolerna så är han inte alls bra på scenen.



Min helg har varit jätte bra! :) hoppas din har varit det också? :)

jm

01 Nov 2009 17:42

Jag tycker helt klart att Erica's uppträdande höll sig i mycket bättre skick än Eddie's, plus att hon har en starkare röst. Dåligt röstat av Sverige, men det är iofs min åsikt...

Kommentera

Publiceras ej