Godmorgon sötnosar!

Fredag & valborg! Det gillar vi!
Det blev en tidig uppgång för min del i morses, måste börja packa inför flytten på måndag. Så allt mitt porslin inklusive glas, vaser, skålar m.m är nu framrivet ur skåpen. Jag har stått i ca 1 timme och lindat in allt i tidningspapper, lagt ner i kartonger, och skrivit tydligt på kartongerna :). Man tänker inte på hur lång tid sådana saker tar!?

I eftermiddag ska jag och pappa åka till "Returvaruhuset" och hämta min soffa som står där och väntar på mig. Hoppas att den där vackra flätade fåtöljen finns kvar :). I want it so much!
Så min valborg kommer att gå åt till packning... kanske att man drar ut ikväll och tar sig en öl eller två.

Vad ska ni själva hitta på?

Puss & kram på er ♥

12 kommentarer

Emi

30 Apr 2010 11:37

Vad duktig du är som orkar packa sådär noggrant med tidningspapper o grejer :P Man blir lite av en tidsoptimist när det kommer till flyttning. Min mamma var heeelt ute i sista minuten förra året, blev sjukt stressigt då vi var tvungna att vara ute innan en viss tid haha.



Har du bestämt dig om du ska gå o se Rebound live? :D

Elin

30 Apr 2010 11:45

haha, låter toppen! :)



Va nice, Fintfint. Du får lägga upp bilder så jag får se <3

FOTOGRABBEN.SE

30 Apr 2010 12:31

sv; kul =)

ha en bra valborg!!

Ackelina

30 Apr 2010 12:33

Sv; haha tack :)

M A L I N |--| ee

30 Apr 2010 14:19

SV. jo, han är världssöt! Och det bästa avv allt, sötnosen är hos vi just nu:D



föresten, kan du rösta på min bild? :$<3

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



nummer 12!



Det skulle betyda grymt mycket!

Ackelina

30 Apr 2010 14:25

Sv; haha ja :)

ELLEN - eecederholm.se

30 Apr 2010 15:22

jag ska hem till en kompis snart så ska vi grilla och så där. Senare ska vi dra vidare på fest.

vad ska du göra? :D

MATHILDA ♥

30 Apr 2010 15:34

SVAR ja verkligen! :D

D A N I E L A ♥

30 Apr 2010 15:58

- med mig är det bra,själv?

om vädret tillåter blir det grilla och dricka gott :)själv?

V e v v e A n d e r s s o n ♥

30 Apr 2010 16:03

sv; jo det är super med mig! =D



vad ska du göra ikv/valborg?? =D

M A R I A - mode, outfits & inspiration

30 Apr 2010 16:19

SJälv ska jag träffa en massa kompisar & så! :) kram. <3

Ackelina

30 Apr 2010 16:36

Sv, jag mår toppen :D

Kommentera

Publiceras ej