Hello you!

Söndag och januari's sista dag - tänk att det redan har gått en månad av 2010!? Men det är klart, när man jobbar kl 8-17 varje dag, så fördriver man ju tiden ganska snabbt...

Just nu sitter jag framför datorn med mitt förmiddagskaffe - äntligen fungerar blogg.se.... För mig har det strulat hela helgen. Någon annan som drabbats?

Det var egentligen meningen att vi skulle hälsat på min syster och hennes sambo, samt min nyfödde systerson idag... Men dom har åkt till sjukhuset på någon "hälsokontroll" med den lille, provtagningar och annat... Så jag får inte se honom för första gången idag heller :(. TYPISKT! Istället blir det nog till att städa en massa :S. Bu!

Vad ska ni själva hitta på en dag som denna?!

Puss & kram på er <3

3 kommentarer

Camilla

31 Jan 2010 13:54

Ja det är helt sjukt att redan 1 månad har gått. Men sen tycker jag rent allmänt att dagarna bara går fortare och fortare :O



Kan tänka mig det! ;) Åh, så roligt :D



Haha han är ju faktiskt det ;D Tack detsamma. Hoppas du har haft en bra helg! :)

PussJorvas

31 Jan 2010 21:08

Oroa dig inte, du får säkert se honom snart:)

Linnea :>

31 Jan 2010 21:45

blogg.se strulade nästan hela gårdagen för mig med! :o

Kommentera

Publiceras ej