Hallå mina söta bloggläsare!

It's saturday, och sista dagen i juli... Kan inte fatta att det redan är augusti imorgon :().
Nu har jag varit hemma i min lägenhet i ca 1 timme. Min söta pappa körde hem mig.. blev dock ett stopp nere på torget så jag fick köpt mig några baccardi breezer (vattenmelon, of course) och en burk med massa godis m.m. Laddad för en lördagskväll... OBS, godiset kommer nog vara uppätet innan kvällen!

Som sagt, sitter alltså framför datorn just nu... Vädret är sådär, men det är faktiskt ganska skönt att ha en helt händelsefri dag också i veckan :).

Vad hittar ni själva på idag då?
Puss & kram på er ♥

P.s Fick hem ett paket med flera nya cd-skivor igår, avslöjar dom lite senare.

1 kommentarer

Anonym

31 Jul 2010 12:57

Hej hej:) bacardi är sååå gott! Skall jag komma över med filmen sedan? Är du hemma, i eftermiddag?? Kram:)

Kommentera

Publiceras ej