Godmorgon alla sötnosar!

En ny vecka och strålande väder ute - kunde i alla fall bli +20 grader! Så oerhört skönt att man är LEDIG idag :). Tänkte att jag skulle ta mig en promenad ner till torget och kika runt lite i affärerna efter något snyggt, vi får se om jag kommer hem med något nytt :D. Det viktigaste är i alla fall att komma ut och röra sig!

I morses ringde dom även från vikariepoolen och undrade om jag kunde jobba lite i veckan på förskolorna här i kommunen :). Det ska bli riktigt kul... Slipper åka till praktikplatsen och dessutom blir det ju en extra inkomst - välkomnas alltid :D.

Vad ska ni själva hitta på idag?
Ha en superbra måndag i alla fall!

Puss & kram på er ♥

1 kommentarer

V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥

31 May 2010 09:30

Godmorgon! :)



Jag ville bara kika in & önska dig en riktigt trevlig och bra start på veckan! Kram! ♥

Kommentera

Publiceras ej