Halli hallå!

Så, då har man precis betalt in den sista räkningen för november månad! Skönt att slippa behöva tänka mer på det... utan nu är det julklappar som står i fokus för månadens överskott :). 3 st klappar har jag som sagt redan ordnat - alla till systersonen <3.

Måndag igen då, var alldeles för trött för att skriva något inlägg i morses, och på jobbet har jag haft FULLT UPP! Idag kände jag verkligen att jag hade velat ha en "dissapear"-knapp inne på mitt kontor. Liksom bara trycka på den och försvinna för ett tag...! Orkar inte med allt!
But hey, that's life...

Hade tänkt att jag skulle baka lussekattar idag, med vi får nog skjuta fram det till morgondagen istället! Känns som jag behöver en riktig slappig måndagskväll med Paradise Hotel, Top Model, Svenska Hollywoodfruar m.m.
Hur har ni det själva idag? <3

Puss & kram på er ♥

3 kommentarer

nadjamelzen

29 Nov 2010 18:56

det är bara fint fint själv?<3

Louise

29 Nov 2010 18:59

jaaa :/ .. jag vill inte vara sjuk.. hur mår du idag då gumman? <333 tack hjärtat kramar

Michaila

01 Dec 2010 17:28

usch räkningar är aldrig kul :/<3

Kommentera

Publiceras ej