Morning sötnosar!

Yippie, kunde somna med ett leende på läpparna eftersom Olle gick vidare från Idol igår :). Hans version av min Oasis-favorit "Wonderwall" var super!! Daniel åkte ju ur tävlingen vilket var synd, ett av våra 2 hopp från västkusten... Nu får man hålla lite extra på Linnea.

Så, vad skönt att det är lördag. Fick mig en skön sovmorgon och en lång frukost, dessutom är man nyss uppstigen ur badkaret <3. Ska fixa till mig lite nu och packa ihop alla mig grejer. Därefter ska mamma svänga hem mig igen till lägenheten :).

Jag har faktiskt inget direkt inplanerat idag. Ska väl gå över en stund till min syster. Hon lär behöva barnvakt åt Ludde nu när lägenheten ska städas. Var förresten och kikade in hennes & sambons nya lägenhet igår - hur fin som helst :)).

Hoppas ni får en superbra dag!
Puss & kram på er

Kommentera

Publiceras ej