Morning folks!

Sitter på jobbet och har alldeles nyss avslutat frukostrasten! Solen strålar verkligen utanför denna sista dag i september... Helt sjukt att det är 1 oktober imorgon :S.

Har fortfarande rysningar i kroppen från gårdagens Idol-kval - när Jay sjöng "Wherever you will go", en av mina topp 5-låtar genom alla tider... Grymt bra! <3. Även igår var det rätt personer som gick vidare - Jay & Minnah som var riktigt grym! IKVÄLL TÄVLAR MIN IDOLKÄRLEK 2010 - OLLE!! Don't miss it!

Vad händer idag då? Som sagt, jobb fram till kl. 16. Därefter tänkte jag faktiskt ta mig en tur bort till torget och handla lite. Just det, måste hem och städa också.

P.S. Kolla in pärltavlan jag gjorde till Ellen. Ni får gärna beställa liknande av mig <3

Ha en superdag!
Puss & kram på er ♥

 


...

4 kommentarer

Emilia

30 Sep 2010 09:48

Åh ja det är ju super kul, så idag har jag fått mina pengar så måste ju bara in och handla en massa nytt och såklart lovar jag dig att lägga upp bilder på det nyatillkomna på bloggen! Kram <3

Tobias

30 Sep 2010 11:57

jag älskar Londonlivet ska du veta :D grymt nice här!

sofia

30 Sep 2010 12:25

han var duktig :)

Jennifer

01 Oct 2010 13:46

Sjukt bra!

Kommentera

Publiceras ej