Ciao!

Fick sms av underbara vännen Lisa kl. 09.01 i morses - om vi kunde ta en promenad ner till torget i solskenet. Upp fort som tusan, på med kläder och vid 10.15-tiden befann jag mig utanför hennes port :). Hon hade med sig sin Theo hela dagen... klockan blev bortåt 14 innan vi kom hem igen ♥


Lisas sambo var inte så pricksäker, så hela vår dag började med att påsen han skulle kasta ner från balkongen fastnade i ett träd...


Notera att vi tillslut fick er påsen....


Theo åt korv med bröd...


Själv njöt jag av min cappuccino...


..och goda mashmallow cookie.


Lisa och Theo ♥

5 kommentarer

PussJorvas

30 Apr 2011 17:26

Fan vilken balans han måste ha :o ser ju asläskigt ut! Skills att få ner den igen ;) Annars ser dagen mysig och härligg ut :D



sv,Ja det tycker jag den var riktigt bra :)<3

Micke

30 Apr 2011 20:35

Tja!

Tänkte rekommendera en annan blogg. Skön och rolig snubbe men med verkligheten i fokus. Kanske lite grov till och från men har bra och relevanta inlägg. Kanske inget för dig men kolla gärna och se vad du tycker! kaptenkritik.wordpress.com

M E R E I

30 Apr 2011 21:08

- Hoppas du får en bra valborg :)!

Anonym

01 May 2011 09:33

Ny tävling på bloggen, var med och vinn ett beauty kitt från the body shop!

Räcker med en kommentar så är du med och tävlar!

Lycka till!

Marcus Å

01 May 2011 10:02

Hur har det gått med Tobbe (hette han så?)...



Kram

Kommentera

Publiceras ej