Godmorgon fina läsare!

En solig och strålande nyårsafton och så vaknar man upp med feber och känningar i halsen - kan man ha mer otur egentligen? Attans också... så nu ändras hastigt alla planer inför kvällen! :(. Jag som hade sånna förväntningar! Men men, samtidigt vill jag inte dra på mig någon förkylning nu när jag skall "ut och resa" på måndag morgon!

Hur ska man egentligen sammanfatta året 2011!?
Jag är ganska nöjd med året i helhet... framförallt att jag har kommit tillbaka till min gamla arbetsplats och träffat mina gamla underbara kollegor, arbetat i Norge och lärt känna fantastiska nya människor! Det enda som hade kunnat gå bättre skulle väl vara kärleken.. Vad känner ni själva om året 2011?

Jag är inte den personen som läser horoskop direkt, men nu har jag följt "vädurens horoskop" ett tag och enligt flera tidningar kommer mitt 2012 på en skala 1-10 bli en 11:a!! Mycket stämmer in på mig så jag har höga förväntningar.
Och jag har dessutom en lång lista med nyårslöften - visar kanske den sen... ♥.

Hoppas att ni själva får en fin nyårsafton..





9 kommentarer

LIIV - vanlig men unik

31 Dec 2011 11:10

Sv: Kul att du tycker det :)



Så typiskt att bli sjuk! Krya på dig!

En 11a på en skala 1-10 låter ju verkligen inte fel :D

LIIV - vanlig men unik

31 Dec 2011 12:26

Sv: Det är bra! <3 blir det hemmamys istället? har du någon som kan mysa med dig eller blir du ensam? :o

melissa

31 Dec 2011 13:51

krya på dig sötis!<3

sv: tack så jätte mycket:D

neli

31 Dec 2011 14:00

så tråkigt att du vaknade upp med feber =( hoppas det blir bättre tjejen!

anna

31 Dec 2011 14:11

var trist :/ krya på dig!



anniepiie

31 Dec 2011 14:14

Åhh då får du krya på dig! :) För in del var 2011 ett skitår rent ut sagt så 2012 kan knappast bli sämre! ;) Kram

neli

31 Dec 2011 14:24

låter härligt ju hihi =) hoppas hoppas!

LIIV - vanlig men unik

31 Dec 2011 14:26

Sv: Okej, men det låter ju helmysigt! :)

neli

31 Dec 2011 14:35

ja det får jag verkligen hoppas =) orkar inte med ett till dåligt år haha.

Kommentera

Publiceras ej