Morning sweethearts!

Då var det söndag igen, och jag måste erkänna att jag verkligen är glad över att det är måndag imorgon igen - mina kollegor har nog förstått varför! *haha*.

Sitter hemma hos mamma & pappa just nu och väntar på att syrrans sambo skall komma hit! Det har varit en springande helg för min del eftersom Ludde har varit här också :). Men som sagt, snart kommer syrrans sambo hit och plockar upp mig & Ludde <3.

Ska börja på en ny tavla när jag kommer hem sen... blir på John Mayer.
Är så SJUKT glad över era kommentarer för min nya header, att ni uppskattar den lika mycket som jag :().

Vad ska ni själva hitta på idag då?

Puss & kram på er <3

4 kommentarer

Marcus Å

27 Feb 2011 12:49

Idag blir det skidor för hela slanten... vad ska du göra då?

ULRIKA LINDE

27 Feb 2011 13:04

Sv: Nämen tackar :D

PussJorvas

27 Feb 2011 17:48

Glad över att det är måndag??? hjälp mig också att förstå xD



Sv,



#header {

margin:0px;

background: #FFFFFF url(http://pussjorvas.blogg.se/images/2011/headern-kopiera_133547421.jpg) no-repeat center;

padding: 80px 300px 90px 95px;

height: 350px;

width: 600px;



så ser den ut :) använde stilmallen "love" från början.

Marcus Å

27 Feb 2011 18:13

Håller du på Pool alltså - hade jag missat! Hur gick matchen då?

Kommentera

Publiceras ej