Godmorgon sötnosar!

Då var det söndag igen då... last day of freedom (*haha*), tillbaka till jobbet imorgon igen! Måste nog ändå sammanfatta min helg som ganska lugn och skön - precis vad jag behövde.

So, plans for today?
Ska strax piffa till mig lite och gå ner till torget som ligger i närheten! Fick ju punktering på cykeln i torsdags när jag skulle hem från jobbet i +25 graders värme :S. Så igår åkte jag och pappa till affären för att köpa ett nytt cykeldäck... vi kommer hem till min lägenhet, men däcket passar inte till cykeln :S. Så jag måste ner nu och byta ut det! Blä...

Dessutom hoppas jag att min sköna kollega Rune hör av sig idag... Hans sista dag i Sverige innan han åker tillbaka till projektet som pågår i Norge :S. En kaffe och lite skvaller är precis vad jag behöver.

Vad ska ni själva hitta på idag?

Puss & kram på er ♥

5 kommentarer

Felicia

31 Jul 2011 11:14

sv: Åh tack så mycket, jag hade en toppen kväll! Hoppas du också hade det! :)



Irriterande att någon gjort punka på cykeln!!

ELLEN - eecederholm

31 Jul 2011 13:02

Hej!

Jag fick ditt mail och jag gör gärna teckningen till dig! Men priset är höjt till 180 kr, vill du fortfarande ha din beställning?

Kram <3

Ida

31 Jul 2011 15:47

Hallå där, då var man hemma igen! Allt bra? :) <3

Marcus Å

31 Jul 2011 17:01

Låter som att du har en skön söndag, eller? ;)

Kram

Tess

31 Jul 2011 17:14

jodå de hade jag :) allt bra med dig?

Kommentera

Publiceras ej