Godmorgon Sverige!

Sista dagen i april idag då, och valborg :). Och denna morgon ringde min väckarklockan kl. 06.00! Ska ta bussen kl. 07.00 hem till min syster och passa Ludde under förmiddagen. Får se vad jag och han ska hitta på under dagen.

Som sagt valborg idag :). Kan väl inte påstå att jag har något direkt planerat inför kvällen - får ta den som den kommer.
Jag har väldigt mycket att förbereda inför min avfärd till Norge på onsdag om inte annat... en hel del som ska inhandlas, och dessutom ska jag vara borta i rekordlånga 2 veckor (!). Gäller att packa smart...

Så efter dagens barnvaktspass måste jag ta mig en tur förbi torget och inhandla det allra sista inför turen, mycket smink bl.a...

Vad ska ni hitta på en solig valborg som denna?


5 kommentarer

Lotta

30 Apr 2012 07:22

Sv: Va härligt! :) Och tack så jättemycket, va glad jag blir =)

J O N S S O N L ♡

30 Apr 2012 09:20

- okej, kul! :D

Carro

30 Apr 2012 11:36

Så kul o va lite barnvakt :)

Felicia - bloglovinbyten.

30 Apr 2012 15:08

Har frågestund på bloggen fram till 3dje maj, skulle vara jättefint av dig att ställa lite frågor :D Kram!

elin

30 Apr 2012 15:50

tack! ha en bra valborg :)

Kommentera

Publiceras ej