Halli hallå!

Tisdag morgon, och jag har nyligen anlänt till jobbet :). En ny arbetsdag skall strax inledas...
Det blev en riktigt lugn och skön måndagskväll för min del - hade vissa planer men det hela slutade med att jag bäddade ner mig och kollade in ett flertal filmer på min dator :).

Blir jobb som vanligt fram till kl. 19 idag... men ikväll ska jag däremot bort till puben :). Dom visar fotboll på storbilds-TV flera kvällar varje vecka, så idag tänkte jag kika bort dit. Alltid mycket folk och olika nationaliteter - mycket livliga engelskmän... :).

Vad hittar ni själva på en tisdag som denna?






4 kommentarer

ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - studerande fotograf.

31 Jan 2012 08:45

sv; ellerhur :D önska att man hade pengarna så man kunde köpa de båda ;)

MyzaaN

31 Jan 2012 12:03

tar det mest lungt :D

gör så :D dem är så söta :D kram

Lina S

31 Jan 2012 12:25

Låter som du kommer få en trevlig tis kväll :)

Ida

31 Jan 2012 12:36

Låter så mysigt när du skriver kila iväg till puben.. =)



sv. tack !

Kommentera

Publiceras ej