Morning folks,
 
Herregud alltså, redan sista juni idag och regnet bara öser ner... veckan som inleddes så positivt här i Norge. Jaja, det verkar inte som om vädret är så mycket bättre på den svenska västkusten!
 
Gick i alla fall bort till puben efter gårdagens arbetspass - kände bara att jag behövde få i mig något och koppla av efter en intensiv arbetsdag... och nog blev det lungt - jag var den enda personen på puben tillsammans med supersköna "bartendern". Så vi hade massa tjejsnack hela kvällen - kul :).
 
Nu sitter jag på jobbet och ska precis inleda veckans allra sista arbetspass - slutar kl. 16.00 idag istället för 19.00, skönt, så man hinner vila upp sig lite.
Ikväll blir det bort till puben igen för min del tillsammans med några kollegor och därefter ska vi troligtvis vidare till en krog som heter Lindås Brygge. Beror på hur mycket vi orkar...
 
Jaja, dags att börja jobba.
Hoppas ni alla får en fin lördag!
 
 
 

7 kommentarer

bysisters

30 Jun 2012 09:47

Sv: TACK! :D<33

MATILDA~

30 Jun 2012 10:01

sv: okej :)

allt bra?

EMELIE// foto&vardag

30 Jun 2012 11:03

Sv: Tack så jättemycket! :D
Allt bra?

LindaViola - mamma till två!

30 Jun 2012 11:25

sv; Tack :)

EMELIE// foto&vardag

30 Jun 2012 11:41

Sv: Härligt! :)
Jo det är bara bra med mig!

malin

30 Jun 2012 12:28

segt med regn!

Liborius

30 Jun 2012 13:32

vi har fint väder:D

Kommentera

Publiceras ej