Halli hallå!

Vad underbart att komma hem till Sverige med en massa solsken :). Är nyss hemkommen från en heldag på torget. Anlände dit vid 10.30-tiden och strax innan 11 mötte jag upp min fina kollega Carina som är mammaledig och hennes lille Oskar - hjälp, ungen är nästan ett halvår redan :). Vi tog en fika och kikade runt i lite butiker...
Sedan fortsatte jag titta i lite fler butiker innan jag knatade hemåt igen.

Har plockat ihop en sallad på ICA - supersmart idé dom börjat med, du plockar ihop din egna sallad :). Den tänkte jag strax hugga in på...

I eftermiddag sedan ska jag eventuellt träffa min syster som förmodligen är kolbrun just nu efter sin tripp till Turkiet. Hon har tydligen en present till mig *yippie*. Jag hoppas verkligen att underbara systersonen Ludde är med också...

Vad gör ni själva denna torsdag?



Denna goa' systersonen Ludde är lätt att skämma bort ♥



3 kommentarer

MADDISENJ

31 May 2012 19:53

älskar att man kan plocka ihop sin egna sallad på ica, så jäkla bra!

Sara

31 May 2012 20:35

Hej! Just nu har jag en tävling på bloggen du ABSOLUT inte vill missa!! Direktlänk:

http://ssarass.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-ett-iphone-skal.html#comment

PS: Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! Och ifall du inte vill vara med kommentera inte just det inlägg så skulle du vara snäll..<3

J O N S S O N L ♡

01 Jun 2012 07:40

fin blogg, allt bra? :)

Kommentera

Publiceras ej