Morning folks,
 
Jag var tvungen att kliva upp ur sängen kl. 7 i morses eftersom jag skulle bort till gamla lägenheten och överlämna nyckeln till en städfirma... så skönt att slippa flyttstäda på egen hand :).
 
Nu ska jag se om jag kan få till det här i nya lägenheten! Få packat upp dom sista kartongerna och dammsuga & våttorka golven...
 
Vid 12.30-tiden ska jag sedan överlämna nyckeln till tjejen som ska flytta in i min gamla lägenhet och resten av nycklarna till hyresbolaget :). Sedan kan jag lämna den lägenheten bakom mig!
 
Blir till att handla på vägen hem - ska nog fresta med lite cider och annan alkohol ikväll *haha*. Syrran min tyckte att vi kunde ha alla förfester här hemma hos mig i fortsättningen...
 
Vad hittar ni själva på denna kalla fredag?
 
 
 

6 kommentarer

Daniella Book

30 Nov 2012 10:46

Jaa eller hur? :D

Mathilda Ljungberg

30 Nov 2012 11:27

Jaa den ser väldigt mysig ut!

Elina

30 Nov 2012 11:55

SV: Jag kollade på LOL, en jättebra film, verkligen! :)

bella davis

30 Nov 2012 13:28

haha sant! han är så grym :) allt bra med dig annars goding? kram

tina

30 Nov 2012 14:04

sv: ja tycker faktiskt jag var väldigt duktig den dagen! <3

Låter som du förtjänar en kväll med lite alkohol, flytta tar på krafterna!<3

Jos

30 Nov 2012 18:33

Härligt!

Kommentera

Publiceras ej