Hello sunshines,
 
Hoppas ni mår lika bra som jag idag... eller det kanske beror på att jag somnade strax efter kl 22 igårkväll - var helt slut efter att ha gått upp kl 06.00 på morgonen och därefter jobbat hela dagen. Tack och lov sov jag hela natten och vaknade som en frisk fläkt! :)
 
Min lördag har inte varit så händelserik hittills - tagit det ganska lugnt, betalat lite räkningar och suttit framför TV:n med datorn i knät...
 
Jag hoppas verkligen att min bästa kollega Rune hör av sig idag. Han fyllde nämligen år igår och jag vill såklart överlämna mitt lilla paket & roliga grattiskort till honom :). Han & hans sambo skulle troligtvis ha vägarna förbi sen *hihi*.
 
Vad gör ni själva denna lördag?
 
 
 

2 kommentarer

Lowa

31 Aug 2013 17:31

Träna, kolla fotboll och göra ett nyttigt godis ska jag göra idag. Själv?

Kaffehörnan

31 Aug 2013 21:18

Vad chill du haft de

Kommentera

Publiceras ej