Nu har det blivit dags för mig att göra som alla andra, nämligen summera mitt år 2013...
 
1. Vinter utmed gästhamnen / 2. En av årets många cappuccino / 3. Hade en hel helg nere i Angered hos bästa kollegan / 4. Tog med mig lillasyster till Istanbul / 5. Ett enormt köpcentra i Istanbul / 6. Blev många mysiga hemmakvällar :).
 
1. Drog iväg en vecka till Alanya med syrran & systersonen / 2. Massor med sol & bad blev det / 3. Ett blommande träd / 4. En av sommarens alla mysiga middagar ute / 5. Många frapino espresso blev det :)
 
1. En av sommarens alla båtturer / 2. Blev en underbar helg hos min ena moster i Grundsund / 3. Finaste farmor fyllde 80år / 4. Drog än en gång iväg en vecka till Alanya / 5. Anna och Carro - mitt fina resesällskap / 6. Ett av årets bästa inköp :)
 
1. Kaffekärlek / 2. Solig höstdagen nere vid gästhamnen / 3. Hösten / 4. Många mysiga "glöggkvällar" med bästa vännen Lisa / 5. Klickade hem John Mayer-biljetter till hans konsert i Globen juni 2014 / 6. En riktigt bra jul :)
 
Och 2014 kommer att bli minst lika bra... ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

feliciia

31 Dec 2013 17:46

sv: ja det blir nog fint :)

Vilmala

31 Dec 2013 18:17

Åh espresso houses latte är så hiiimla gooood! Gott nytt år på dig och 2014 kommer bli bättre för oss alla :)

marina

31 Dec 2013 20:09

sv. Det låter ju trevligt. :)

Kimmey ~ Kung varje dag

01 Jan 2014 23:07

Fin resumé. Låter som att du har haft ett riktigt bra år! :)

Kommentera

Publiceras ej