Godmorgon mina fina läsare!
 
Blä, ytterligare en sån där frostig morgon ute, usch det gillar vi inte - vart har den soliga tisdagens väder tagit vägen?! Det blir på med extra kläder idag helt enkelt...
 
Idag har jag lite ärenden att uträtta på torget, behöver handla lite och så, så dit ner ska jag i alla fall ta mig! Har inte träffat mig bästa vän Lisa på över en vecka heller - hoppas att hon kanske jobbar idag istället, verkar ha varit ledig i tisdags när jag kikade förbi.
 
Sedan brukar jag har torsdagar som min städdag och idag blir väl inget undantag, dock är det inte lika stökigt eftersom jag inte har varit hemma så mycket under den gångna veckan :).
Vad hittar ni själva på denna torsdag?
 
Brrr för frost...
 
 
 
 

1 kommentarer

Liborius

28 Feb 2013 17:01

här är det sol:)

Kommentera

Publiceras ej