Morning folks,
 
denna sista januaridag 2013.
Ouch alltså, vad det tog emot att gå upp ur sängen kl. 05.20 nu på morgonen. Men jag börjar ju jobba tidigt idag och måste vara på plats senast kl. 07.00. Det värsta är bara att jag måste ge mig ut i det stormiga vädret, på nyheterna sa dom "håll er inomhus idag", men en annan måste promenera bort till jobbet :(. Plus att det regnar som bara den med...
 
Häller i mig en massa kaffe just nu för att inte slumra till, om jag skulle stänga ögonen nu så hade jag knappast vaknat på några timmar... Tack och lov så slutar jag ju tidigt idag - runt kl. 14.30 tror jag :).
 
På hemvägen ska jag bara inom ICA och handla lite innan det bär av hemåt för middagslagning och sedan städande av hela lägenheten...
Vad gör ni själva denna torsdag?
 
 
 

1 kommentarer

Tove

31 Jan 2013 09:41

Då får du lägga dig tidigt! ;)

Kommentera

Publiceras ej