Morning folks,
 
Då var det fredag igen och snart väntar en skön helg :). Inget vikariat för min del idag - däremot vill dom ha tillbaka mig på måndag, det går verkligen bra just nu :).
 
Fredag ja... Den här helgen väntar kalas för flera släktingar; ett imorgon och ett på söndag. Jag tänkte ta mig ut till mamma & pappa sedan. Pappa reser bort idag med en kompis så jag ska ha lite tjejkväll med mamma - god mat & dryck :). Och så är det jag & hon som ska på kalaset imorgon...
Så om en stund ska jag ner till torget och försöka hitta presenter - vad tusan köper man till en morbror som fyller år?! Jag kommer väl på något förhoppningsvis :).
 
Vilke skönt väder vi har haft i flera dagar nu och den här fredagen har börjat på bästa sätt i alla fall med solsken :).
Vad hittar ni själva på idag?
 
 
 

2 kommentarer

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

31 May 2013 07:27

sv: Haha, ja vissa låtar man hör sätter sig på huvudet direkt - gärna fruktansvärt jobbiga låtar^^

Jenny

31 May 2013 09:13

låter som du kommer få en bra helg :)

sv: ja den var sjukt snygg! :D <3 hehe det kommer upp idag :)

Kommentera

Publiceras ej