Hello saturday!
 
Jaha, igårkväll fick vi svenskar uppleva årets i särklass mest pinsamma ögonblick, KEVIN WALKER I IDOLFINAL 2013! Ni som röstat fattar verkligen inte vilket skämt det här är... Erik var outstanding med sin "Too close" och Bruno Mars tolkningen "When I was your man" ♥. Elin gav mig rysningar i sin version av "Spoiled". Saken är den att Elin kommer inte ha en chans i finalen - Kevin kommer tyvärr stå som segrare *buhu*.
 
Min lördag har varit ganska lugn hittills faktiskt... Jag har rotat fram mina advetsljusstakar, stjärnor m.m och ställt fram dom på sina respektive platser :).
 
Dagen kommer att tillbringas här hemma, bl.a så ska jag ha tvättstugan nu kl 12 fram till 17(!).
Blir nog ganska mycket filmmys och sådär :).
 
Vad gör ni själva denna lördag?
 
 
 

2 kommentarer

Julia

30 Nov 2013 11:41

tycker inte heller att kevin skulle gått vidare, han var inte alls bra igår :s

bookofems.blogg.se

01 Dec 2013 10:41

det kommer vara världens pinsamaste idolfnal någonsin :(

Kommentera

Publiceras ej