Godmorgon världen,
 
Åh, vad skönt med ytterligare en sovmorgon, börjar kl. 9.30 idag *yippie*.
Sitter just nu framför MTV med min kära frukost och lär så göra en stund till - behöver inte ta bussen förrän vid 9-tiden :). Det sköna är att jag verkligen känner mig utvilad(!).
 
Slutar jobba vid kl. 17 och då ska jag ta bussen raka vägen hem - eller jag kanske kikar inom nån affär på hemvägen... Vi får se!
 
Kvällen blir nog ganska lugn tror jag :). Lite TV eller dvd-tittande!
Vad gör ni själva denna torsdag? Höstlov?
 
 
 

3 kommentarer

LindaViola - mamma till två!

31 Oct 2013 08:36

sv; Ja, det var verkligen super kul :)

fru josefine

31 Oct 2013 10:40

Först har jag varit på sjukhuset, sen blir det nog en sväng till gymmet. Annars tänker jag inte göra så himla mycket :)

julia

31 Oct 2013 20:41

vill också ha mtv, åh :)

Kommentera

Publiceras ej