Godmorgon världen,
 
Vad skönt med lite sovmorgon idag med... Ska jobba på en förskola idag, fast jag börjar kl. 9 så jag behövde inte kliva upp vid kl. 6 i morses *ah*.
Så nu sitter jag här i soffan och avnjuter mitt morgonkaffe och övrig frukost :).
 
Som jag sa så blir det alltså jobb kl 9-17.30 idag, skönt :).
Efter jobbet så ska jag ta bussen hem till min underbara lägenhet och bara ta det lugnt. Kolla in lite film & tv-program, och kanske kolla in biljettpriserna på alla flygresor till Turkiet ♥.
 
Vad gör ni själva denna måndag, sista september?
 
 
 
 

4 kommentarer

LindaViola - mamma till två!

30 Sep 2013 08:33

sv; Tack så mycket :))

amanda

30 Sep 2013 09:57

skönt att bara ta det lugnt efter jobbet!

isabella

30 Sep 2013 10:36

Haft en bra helg? :D

tina

30 Sep 2013 19:59

Låter som en härlig dag!

Gud vad frästande med öl, det är för gott!:)<3

Kommentera

Publiceras ej