Morning folks,
 
Jaha, skärtorsdag idag då och jag har precis påbörjat veckans sista arbetspass... Vad konstigt det känns att vara ledig fredag-måndag, som en dröm(!). På jobbet har vi ju inget lyxigt påsklov och sådär, men men, man får ta till vara på dom dagarna som man får :).
 
Idag blir det jobb fram till kl. 16.
Därefter ska jag ta första bästa buss hem till lägenheten. Har nämligen tvättid kl. 17 och dessutom så hoppas jag att regnet kan hålla sig undan en timme så jag kan fixa det allra allra sista på min uteplats. Det ser supersnyggt ut såhär i efterhand, jättenöjd ♥.
 
Och ikväll så ska jag troligen kolla in Twilight-filmen "Eclipse", TV-mys alltså :).
Vad gör ni själva denna torsdag?
 
 
 
 

4 kommentarer

Emelie Andersson

17 Apr 2014 10:05

Sv.: åh precis som här då! :) verkligen vår väder! <3

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

17 Apr 2014 10:44

sv: Tack, ja visst är hon fin min hund:)

Kimmey ~ Kung varje dag

17 Apr 2014 11:30

Ikväll ska jag på påskbord med min moster :)

julia

17 Apr 2014 12:45

härligt med lite ledighet :)

Kommentera

Publiceras ej