Morning folks,

Självaste påskafton idag då, och trots att man är ledig så är jag ändå uppe med tuppen... kommer att bli en väldigt händelserik dag(!).
Ska faktiskt dra igång och baka en chokladkaka nu efter mitt morgonkaffe :).
 
Vid 10-tiden ska jag sedan ta bussen hem till kära mamma & pappa... Hjälpa mamma att förbereda lite saker, njuta av solen ute i hennes sköna solstol :).
Vid 16-tiden kommer sedan syrran, systersonen, en kompis, farmor, ena fastern och hennes familj till mamma & pappa. Så ska vi ha en god påskmiddag och så är tanken att dom ska fira mig eftersom jag fyllde år igår :)
 
Får se om jag åker hem ikväll eller hur det blir.
 
P.S. Hoppas att jag kan visa upp lite fina födelsedagspresenter i ett senare inlägg ♥.
Glad påsk!
 
Bildkälla: google.se
 
 
 
 
 

7 kommentarer

jonna

19 Apr 2014 11:03

hoppas du får en bra dag, och grattis i efterskott :)

Sasha :3

19 Apr 2014 12:28

Glad påsk ! :D

emelie andersson

19 Apr 2014 12:35

sv: åh tack, och desamma finaste du! <3

Flisan

19 Apr 2014 15:32

Sv: vad kul :)

Glad påsk :D

bella

19 Apr 2014 16:27

ja det var roligt att jobba igår, massa ungdomar och människor som man kände igen :)

Ida Gratte

19 Apr 2014 16:52

haha, de var en riktig konsert, dock inte med skrikade tjejer ;)

VERONICA - modeblogg

19 Apr 2014 18:58

Glad påsk fina du, hoppas du får det underbart! :) Kramkram, ha en fin kväll.

Kommentera

Publiceras ej