Tjosan!
 
Herregud, vilken påskhelg det har varit så här långt, i alla fall om man räknar halva långfredagen, påskafton & så denna påskdagen :). Runt +20 grader, underbart.
Jag blev kvar hemma hos mamma & pappa över natten eftersom klockan blev ganska mycket igår och sådär. Så fick jag ju hunnit med att ligga några timmar i mammas sköna solstol *mmm*.
 
Var hemma strax innan kl. 13 och då var det bara till att slå sig ner framför viaplay och kolla in Premier League-matchen för mina röda älsklingar i Liverpool...
Efter matchen gick jag ut på min uteplats; restade bort gräset m.m mellan dom sista stenplattorna, finputsade rabatterna & klippte faktiskt till och med gräset. Har garanterat områdets snyggaste uteplats nu :).
 
Kom nyss tillbaka från affären - blir en fortsatt lugn kväll nu. Solen ligger fortfarande på så jag kanske ska gå ut och sätta mig med en kall cider.
Vad gör ni själva denna söndag, mina fina läsare?
 
Verkligen supernöjd med min uteplats och mina rabatter nu :)
 
 
 
 
 
 

7 kommentarer

hanna

20 Apr 2014 18:50

åh så härligt :D

hanna

20 Apr 2014 19:20

jaa det är grymt jäkla gott :D

Isabelle Tunström

20 Apr 2014 19:33

sv: tack detsamma :D♥

Julia

20 Apr 2014 19:59

fint det blir :)

Isabelle Tunström

20 Apr 2014 20:04

sv: du med ♥

Mirjam Wallmark

20 Apr 2014 23:13

Åh gud vad härligt med 20 +! :) Hoppas du får en fin morgondag! kramar

Josephine - Living in London

21 Apr 2014 10:28

så fint :)

Kommentera

Publiceras ej