Halli hallå,
 
Uh, jösses vad trött jag är efter ännu en intensiv/hektisk dag på jobbet - dessutom var jag och en kollega nere på ett infomöte i Göteborg under förmiddagen... Rätt onödigt enligt mig eftersom det bara varade i knappt 30 minuter, nä, detta röstar jag emot nästa gång :S.
 
Är precis hemkommen från jobbet och nu hade tänkt att jag skulle klä min kära lilla plastgran som jag har haft i 5 st hela jular - bra kvalitét helt enkelt. Möblerade om lite igår i lägenheten så att granen ska få plats; matta till julgransfoten, stjärnan till grantoppen, ljusslinga, glitter & alla guldiga och röda kulor ligger framme på soffan. Dessutom tänkte jag lägga fram alla mina julklappar under granen för att få den där riktiga stämningen ♥.
 
Ikväll så ska jag såklart se "Paradise hotel"-finalen, även fast man har vetat i flera månader vilket par som vinner.
Vad pysslar ni själva med denna lill-lördag?
 
 
 
 

2 kommentarer

F E L I C I A

17 Dec 2014 17:43

Ska också se finalen :)

Linda

17 Dec 2014 18:37

jobbigt med en stressig dag!

Kommentera

Publiceras ej