Collage av mig.
Bildkällor: google.se / polyvore.com
 
 
 
 

7 kommentarer

emelie andersson

15 Dec 2014 11:04

Åh hon är så söt Vanessa, kommer ihåg HSM filmerna :)

sv: nej inte så länge, jag tar dagen som den kommer och förhoppningsvis kan jag jobba så fort som möjligt :) <3

Julia

15 Dec 2014 12:42

så snyggt :)

emelie andersson

15 Dec 2014 12:55

sv: ja jag med, kollade på dem typ jämt ;)

nej det skulle jag aldrig palla, jag kan liksom inte sitta still men nu har jag ju varit tvungen så jag har tyckt synd om min mamma som får stå ut med mig dag in och dag ut ;) <3

sofft.blogg.se

15 Dec 2014 13:16

sv: ja det är helt magiskt här <3

MADDISENJ.SE

15 Dec 2014 14:33

Hon har grymt snygg stil!

Passar på att tipsa om tävlingen i min blogg där du kan vinna en egendesignad almanacka till ett värde upp emot 325:-. Vinnaren utses i morgon så in och tävla vettja!! Du hittar tävlingsinlägget här; http://maddisenj.se/2014/december/tavling-vinn-en-egendesignad-almanacka.html

JoJo

15 Dec 2014 17:46

åh så mycket snyggt, är mycket som är min stil här! :D

sv; jaa visst är den fin? :) fast jag ska beställa en annan tavla som också ger en positiv boost! :)

vad härligt att det var sol när du var till göteborg! få se om jag och en kompis åker dit efter nyår några dagar :)
ja min helg var riktigt fin faktiskt! :)

jag äter oftast ett julbord innan julafton, i år kommer det bli två. men för några år sedan jobbade jag som servitris och då jobbade jag på julbord så då blev det julmat nästan varje helg fram till jul, då var man sjukt less på julmat på julafton. haha! :P är glad att dom åren är över xD

hoppas du har fått en fin start på veckan! <3

jonna

15 Dec 2014 17:59

tack :) Hoppas du har haft en bra helg!

Kommentera

Publiceras ej