Jag blev nominerad av Kimmey.
 
 
1. Vad är din största rädsla?
- Snigelskräck(!). Folk är rädda för spindlar, ormar m.m, jag är rädd för sniglar.

2. Beskriv dig själv med 5 ord.
- Snäll. Omtänksam. Rolig (sjuk humor). Liverpool- och John Mayer-galen. Älskar att resa
 
3. Sommar eller vinter?
- Sommar helt klart... Gillar inte snö & kyla.
 
4. Om du fick välja; Leva rik & ensam eller leva fattig & med vänner/familj?
- Det sägs att man blir lycklig av pengar, vilket säkert stämmer till viss del. Men jag skulle ALDRIG kunna leva utan min familj & mina vänner.

5. Varför började du att blogga och hur länge har du bloggat?
- Började blogga 2009. Jag kände att jag behövde ha någon plattform där jag kunde få "skriva av mig" och dela med mig av min vardag. Och det har blivit roligare för varje år som går :).
 
6. Berätta om ditt bloggnamn, vart fick du det ifrån och vad betyder det för dig?
- Haha, mitt bloggnamn är helt klart mitt för- och efternamn. Antar att jag var tom på namnidéer när bloggen startades - men, jag ville ju ha en personlig blogg, så vad passar bättre?!
 
7. Vad är ditt livs pinsamaste ögonblick?
- Åh, måste jag berätta om detta? Puuh. Det måste ha varit i höstas när jag åkte till Turkiet och lyckades bli utelåst. Mitt rumskort låg kvar inne på mitt hotellrum och själv stod jag helt naken på utsidan, precis utkommen ur duschen. Hur lyckas man? Och vad tänkte jag egentligen? Tack och lov så fanns det ett par från Tjeckien där som lånade ut en badrock till mig - vilket innebar att jag kunde ta mig ner till receptionen och hämta ett nytt rumskort *haha*.
 
8. Storstad eller byhåla?
- Hmm, jag gillar storstäder men byhålor kan vara mysigt ibland. I Stenungsund har vi runt 30.000 invånare, och det kan man ju inte direkt kalla byhåla. Trivs bra här och på resten av den svenska västkusten.
 
9. Hur ska en bra blogg vara enligt dig?
- Som en godispåse, en massa gott & blandat! En variation, bilder är ju alltid kul och att man gör intressanta inlägg som gör att man som läsare vill återkomma.
 
10. Vad är ditt största intresse?
- Svårt att välja bara ett intresse. Men musik, skriva & fotboll ligger i topp.
 
11. Har du något favoritdjur?
- Hund ♥
 
 
Jag kommer utmana några fina bloggare vid ett senare tillfälle :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 kommentarer

marina

03 Jan 2014 09:38

sv. Det låter ju bra. :)

FlizanLizan

03 Jan 2014 09:52

sv: hehe ja :D

FlizanLizan

03 Jan 2014 09:52

sv: hehe ja :D

Linda

03 Jan 2014 13:13

Vad roligt! Jätetfin blogg!

unn

03 Jan 2014 16:30

Hej,jag har en "veckans bästa blogg" på min blogg just nu! Gå gärna in och var med! <3

http://unnstjerndahl.horseworld.se

Ida

03 Jan 2014 17:43

Intressant ^^ gu va hemskt å bli utelåst.. Hehe ;)

Kimmey ~ Kung varje dag

03 Jan 2014 19:01

hihi, pinsamt att bli utelåst, heeeelt naken också! Eller hade du handduk? :)

julia

03 Jan 2014 19:41

kul att läsa och åh vad pinsamt att bli utelåst helt naken haha, jag skulle skämmits ihjäl :p

E.W - photography

04 Jan 2014 07:45

Vad du är duktig:) vad jobbar du med?;)

Kommentera

Publiceras ej