Morning folks,
 
Åh, vad underbart med lite sovmorgon idag & dessutom SOLSKEN och skön temp :). Varför är jag nyfiken kl. 9.00 antar ni nog?! Jo, därför att jag har tagit 2 dagars semester - tisdag & onsdag... *yippie*.
 
Riktigt härligt att vädret är som det är... Så vid kl. 10.00 idag så ska jag ta mina badkläder i en väska och ta en långpromenad ut till campingen där min bästa kollega & hans sambo har sin fina villavagn. Eftersom hans sambo fortfarande har semester så ska vi två sola & bada idag ♥. Kul...
 
Så jag antar att jag kommer hem ganska sent ikväll - men mobilen är ju med så jag kommer väl blogga lite från den :).
Vad har ni själva för sköna tisdagsplaner?
 
 
 
 
 

6 kommentarer

KassandraPalma

29 Jul 2014 10:03

härligt väder!!

Nathalie Tegelstam

29 Jul 2014 10:47

åh vad skönt med sovmorgon :) kram

Kristina ►ll - musikblogg

29 Jul 2014 11:49

Härlig med semester!! längtar till jag är ledig!

emelie andersson

29 Jul 2014 11:50

njut och ta det lugnt på dina semesterdagar :)

sv: åh tack fina du <3

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

29 Jul 2014 21:48

Jag älskar vädret!!!

Erika

30 Jul 2014 23:20

Vilken härlig dag det där lät som :)

Kommentera

Publiceras ej