Kl. 20.00 ikväll är det dags för den åttonde fredagsfinalen i årets Idol... och ikväll så är temat "Rock". Idolerna sjunger inte bara en, utan två låtar var. Eftersom Petter åkte ut i fredags så kommer jag nog inte följa Idol framöver :(. Det här sjunger i alla fall idolerna.
 
1.) Mollie - "Paradise city" (Guns 'n roses) och "Bed of roses"(Bon Jovi)
 
2.) Ludvig - "Here I go again" (Whitesnake) och "Wind of change" (Scorpions)
 
3.) Lisa - "You shook me all night long" (AC/DC) och "Alone" (Heart)
 
4.) Fanny - "Alive" (Pearl Jam) och "Iris" (Goo goo dolls)
 
5.) Josefine - "I love rock 'n' roll (Joan Jett & the blackhearts) och "Total eclipse of the heart" (Bonnie Tyler)
 
 
Vad tror ni, vem toppar och vem floppar?
 
 Bildkälla: tv4.se/idol
 

 
 
 
 
 
 
 

13 kommentarer

MADDISENJ.SE

14 Nov 2014 18:41

Spännande låtval, mitt favorittema i idol ;)

Life of Johanna

14 Nov 2014 19:13

Här blir det handboll ikväll! :) Hoppas ludvig åker ikväll!

Liborius

14 Nov 2014 19:30

har inte följt idol alls i år faktiskt...men ska nog kolla ikväll då jag inte har nåt annat för mig:)

bella

14 Nov 2014 19:57

ha en fin kväll framför idol, själv kollar jag inte precis på det :)

emelie andersson

14 Nov 2014 19:59

sv: så mysigt :D <3

blir nog en bra kväll!

jonna

14 Nov 2014 20:40

hoppas som vanligt på Josefine :)

Emmy

14 Nov 2014 22:45

Följer av någon (ingen) anledning inte Idol men det där var en hel del bra låtar, får kolla in klipp på framträdandena!

emelie andersson

14 Nov 2014 22:50

sv: tack :)

idag åkte tyvärr min favorit ut :(

Erika

14 Nov 2014 23:29

Jag blev glad när Petter rök förra veckan, men riktigt arg när Fanny fick lämna idag. Lär ändå fortsätta se då jag fick höra att det är Darin-tema nästa vecka :)

Tina Olofzon

15 Nov 2014 00:20

SV: Ja jag har faktiskt hunnit med en hel del idag och mer blir det i morgon på min lediga dag. Tänkte träna i morgon och rensa min garderob och alla mina lådor i min byrå och lite sånt pyssel,de är skönt när det är gjort. Sedan kommer min fina pojk i morgon kväll! Men det är skönt att bara ta de lugnt med ju, träffa föräldrarna är aldrig fel :)

Har du några planer inför helgen?:)

Kramiiizar!

KassandraPalma

15 Nov 2014 00:41

kollar inte alls på Idol... Är Petter den bästa enligt dig?

JoJo

15 Nov 2014 09:43

jag har slutat kolla på idol. haha! :P vem åkte ut igår?

sv; det var riktigt gott också! :D ååh vad gott det lät! espresso house gillar jag också! <3

ja tiden går riktigt fort, men var skönt att inte behöva vakna tidigt imorse av något alarm, älskar helger! <3 haha! ska du göra nåt speciellt i helgen? :)

Julia ♥

15 Nov 2014 11:05

Fin blogg!

Skulle bli jätte glad om du skulle vilja vara med i min veckans blogg :)

Kommentera

Publiceras ej