Morning folks,
 
Uh, grått & dimmigt ute idag med, brrr... Sitter hemma framför TV:n just nu och värmer mig med en stor mugg kaffe. Den här helgen har verkligen passerat med racerfart den med - ogillas.
 
Jag hade ändå en effektiv lördag igår med mathandlande, tvättstugan, städning av lägenheten & fixade en massa matlådor inför kommande vecka - känns hur skönt som helst.
 
Väntar på att bästa kollegans sambo ska ringa. Hon ringde igår och frågade om hon fick komma förbi en sväng idag - självklart. Vi har inte träffats på många många månader som helst, så det ska bli riktigt kul - kanske följer även min kollega med :). Får se om vi fikar här ellr åker iväg till typ Espresso House eller nått...
 
Vad har ni själva för söndagsplaner?
 
 
Haha, hittade en supersnygg bild på min pappa när jag hälsade på mina "päron" i fredags... Tagen i mitten av 70-talet i självaste Frankrike. Ha ha ha...
 
 
 
 

12 kommentarer

Anonym

16 Nov 2014 11:14

Låter som du har samma väder som vi, här blåser det med :(

perfekt väder och fika på :) Här packas lådor upp i huset så vi kan få någorlunda ordning :)

Life of Johanna

16 Nov 2014 11:14

Låter som du har samma väder som vi, här blåser det med :(

perfekt väder och fika på :) Här packas lådor upp i huset så vi kan få någorlunda ordning :)

Lillabus

16 Nov 2014 11:38

Skönt när man hinner uträtta mycket ena dagen och känner att man bara kan ta det lugnt nästa dag.
Hoppas ni får en riktigt mysig söndag tillsammans nu :)

emelie andersson

16 Nov 2014 11:59

sv: naw tack fina du :)

ja det tycker jag verkligen att du ska vara :D <3

Julia

16 Nov 2014 12:08

låter som en skön söndag :)

Sanna Preifelt

16 Nov 2014 12:55

För min del är det städ och plugg som gäller denna söndag :)

hanna

16 Nov 2014 13:29

ja dom är grymt fina byxorna :D mamma min har röda och ja har lila! love them!

Charlotta Hägg

16 Nov 2014 13:58

Sv: Jaa, det fick jag absolut :) och nu blev jag avundsjuk.. fika på espresso house är ju det bästa!! :D

MADDISENJ.SE

16 Nov 2014 16:39

Det är så trist med grått väder varenda dag, känns som en evighet sedan man såg solen och det faktiskt var ljust på dagen :p

Lillabus

16 Nov 2014 17:13

Jo da min söndag har också varit skön, trots att vi helt plötsligt började ändra om lite här hemma :) Men alltid kul med en förändring.

Erika

16 Nov 2014 17:25

Vad gott det lät med fika :)

KassandraPalma

16 Nov 2014 17:43

bilden var riktigt snygg!

har förresten en tävling där man kan vinna en selfiestick som just nu pågår i min blogg, fram tills torsdag :) var gärna med!

Kommentera

Publiceras ej