Godmorgon torsdag,
 
Som jag nämnde igår så har jag tagit 2 dagars semester från jobbet, vilket innebär att en långhelg väntar - 4 dagars ledighet :).
 
Det var riktigt skönt med sovmorgon i morses - klockan visade 10:21 när jag vaknade till... men inte av en strålande sol utan till ljudet av dånande regndroppar, det fullkomligt ÖSREGNAR ute. Buhu, jag som hade väntat mig fint höstväder, mysiga promenader m.m.
 
Jag känner mig väldigt väldigt rastlös(!). Det hade varit kul att åka till typ Ikea eller något, gå runt där och köpa på mig lite ny inredning & andra småprylar - är sugen på att ändra om lite här hemma, få lite mer mysfaktor i lägenheten... Om jag lägger ut en "annons" på Facebook så kanske det finns någon där ute i min vänskapskrets som känner detsamma just idag :).
 
Nä, det får nog bli som så att jag slänger på mig stövlar & vattentät jacka, fäller upp mitt paraply, ger mig ut i regnet & bort till ICA för att fylla på kyl & frys här hemma. Väl hemma sedan så ska jag unna mig lite filmmys, nästan det allra bästa som finns :)
Vad gör ni själva denna lilla torsdag?
 
Bildkälla: google.se
 
 
 
 
 

4 kommentarer

Emma Ekstén

16 Oct 2014 13:56

Hösten får mig också att bli sugen på att ändra om hemma!

Julia

16 Oct 2014 15:08

så tråkigt väder :/

Emelie Andersson

16 Oct 2014 15:08

Sv: tack så mycket, desamma! <3

Flisan

16 Oct 2014 15:37

Sv: Gud vad skönt att vara ledig :D

Kommentera

Publiceras ej