Åh, vad skönt det var att vakna upp i morses av att solen lös in genom fönstret - irriterande ibland, men inte idag :).
Har precis varit borta på ICA och storhandlat inför kommande vecka. Redan igårkväll så planerade jag att greja på min uteplats som idag - om vädret var OK; rensa ogräs mellan stenplattorna, klippa gräset, och framförallt rensa i mina rabatter - plantera lite nytt :)
Vad är det första jag ser när jag kommer bort till ICA? Jo, en skylt som säger: "Veckans superklipp, ljung 10:-/st". Så jag köpte på mig en hel liten låda *haha*. Kommer att bli hur bra som helst.
Som sagt, blir till att hänga här hemma under förmiddagen & eftermiddagen.
 
Vid kl. 18.30 "ikväll" så ska jag gå bort till min bästa kompis Lisa. Och så ska vi promenera ner till torget, till bion för att kolla in den nya svenska filmen "Medicinen". Det ska bli riktigt roligt - längesen vi hittade på något tillsammans... vad som händer efteråt får vi se, kanske blir det som så att man går raka vägen hem!?.
 
Näpp, dags att sätta på sig trädgårdshandskarna nu :).
Vad gör ni själva denna lilla lördag?
 
 
 
 
 
 

13 kommentarer

CORNELIAS INTERIOR

13 Sep 2014 11:59

Såg medicinen i veckan, tyckte den va bra! :) Hoppas ni får en trevlig kväll!

Madeliene

13 Sep 2014 13:24

- hoppas du får en fin lördag! :)

emelie andersson

13 Sep 2014 13:24

sv: förstår de :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

13 Sep 2014 13:58

hoppas filmen är bra

Jennifer

13 Sep 2014 15:24

tänkte se den filmen i veckan ev :) en annan jobbar ikväll John de

Jennifer

13 Sep 2014 15:26

tänkte ev se den filmen i veckan :) en annan jobbar ikväll. John de Sohn spelar på mitt jobb ikväll. Ska bli sjukt roligt :)

Madeliene

13 Sep 2014 16:44

sv: tack så mycket! :) Använder du bloglovin?

Charlotta Hägg

13 Sep 2014 16:46

Sv: Tack så jättemycket, vad roligt att du tycker det :) & det låter ju som en superbra dag! :D KRAM!

Liza Ludvigsson

13 Sep 2014 17:02

Åh jag vill så gärna se den filmen! :D Verkar superbra, och så är ju de som spelar underbara också haha. Hoppas på ett biobesök snart!

Flisan

13 Sep 2014 17:11

sv: tack så mkt :D

Emma

13 Sep 2014 17:14

Denna lilla lördag sitter jag och pojkvännen och kollar runt lite om London och planerar, lagar god middag och bara slappar :)

Julia

13 Sep 2014 19:17

lät som en bra lördag :)

jonna

13 Sep 2014 19:35

tack :)
den filmen verkar bra! Du får ge betyg på den sen :) Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej