Jag kom ju hem från Turkiet tidigt i morses och tänkte att jag måste ju visa på lite av mina taxfree inköp... blev en del på både ner- och hemvägen :). Här kommer lite av det bästa ♥
 
Daniel Wellington-klocka
 
Lite brun söt MK handväska
 
2 st Victoria's secret bodylotion "Love spell" och "Pure seduction"
 
Pingvinen godis, love it :)
 
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Flyget landade kl. 02.30 i morses *buhu*. Och när jag väl kom hem fick jag inte sovit långa stunden - utan vid 06.30 ringde väckarklockan och då skulle man alltså upp och arbeta(!). Egentligen börjar jag ju kl. 7, men idag blev det framflyttat till kl. 8.30.
Orkade jobba fram till kl. 13 - därefter fick jag ta och cykla hem till lägenheten, höll på att somna framför jobbdatorn.
 
Nu ligger jag här hemma på soffan och vilar. Ska alldeles strax dra igång med uppladdning av resebilder - senare i eftermiddag/ikväll så bjuder jag på en BILDBOMB FRÅN TURKIET!
 
 
 
 

3 kommentarer

Jennifer

30 Sep 2014 01:12

Precis en sån klocka fick jag av min sambo i födelsedagspresent!! :D :D

Anonym

30 Sep 2014 13:02

Älskar också de godisarna :D

Liza Ludvigsson

30 Sep 2014 13:02

Älskar också de godisarna :D

Kommentera

Publiceras ej