Hallå söndag,
 
Det var lite segt att vakna till väckarklockan vid 8.00 i morses, men har man tvättstugan så har man tvättstugan(!).
 
Eftersom jag var så duktig och orkade upp i morses så kände jag att "varför inte unna sig lite shopping idag" :).
Så vid 11.30-tiden gick jag bort till torget... Fick bl.a med mig ett par jeggings (jeans/leggings) hem - superglad över detta fynd eftersom min päronformade kropp är svår att hitta jeans till. En ny väggklockan blev det också, 3 st presenter till kära mamma som fyller på torsdag + lite annat :).
 
Nu ska jag fixa lite lunchlådor till veckan som kommer och en del annat pyssel <3.
Hoppas ni själva fått en bra start på er söndag.
 
 
En vit väggklocka, 169:- hos Dimoda

Mörkblå jeggings med fickor baktill, 149:- hos H&M



6 kommentarer

Bellah

30 Aug 2015 16:28

Men åh vad söt klocka!

linah

30 Aug 2015 16:55

va kul:)! snygga jeggings!<3

Tina

30 Aug 2015 18:19

Sv: ja ibland är sjukvården för jävlig!!! Ne fy! Ja du ser hur de kan resonera!
Som tur är blev han inlagd han hade jätte hög feber inatt igen! Men idag vart han piggare! Han får stanna till minst i morgon! Så de känns bra, jag träffade honom idag på sjukhuset så då tappade jag 10 kilo från hjärtat! Så skönt att se han piggare nu! 😊Det gjorde du rätt i! Filmmys är aldrig fel! Mår du bättre med förkylningen nu då?
vi kollade på idol avsnitt vi missat!

Vad snygga inköp! väggklockan var ju bara så snygg! Likaså jeggingsen! 😊👌

Har du några planer nu i veckan då?
Kram vännen

jonna

30 Aug 2015 19:23

Ja verkligen :)
Låter som en bra söndag! Shopping är ju alltid bra, hehe

Boel

30 Aug 2015 20:30

Åh vad mycket fint :)

NICOLE

30 Aug 2015 22:13

Du gjorde dig allt förtjänt av shopping :D

Kommentera

Publiceras ej