Halli hallå kära nyår,
 
Det känns sååå himla konstigt att detta år 2015 snart är slutat - kantats av både medgångar och jobbiga motgångar. Precis som många andra här så hade jag tänkt att även jag skulle ta och göra en resumé av mitt 2015. Det fåt bli i helgen eller så <3.
 
Hur har er nyårsafton börjat?
 
Själv inledde jag med att gå bort till torget för att kolla lite på rean. Fortfarande lik mycket folk där högt & lågt. Fick i alla fall inhandlat en tidning & en kalender av träklossar :).
 
Nu sitter jag hemma hos mamma & pappa och avnjuter lite kaffe. Dom har envisats med att bjuda mig på middag idag, aldrig fel med lite lyxmiddag :).
Ikväll sen så tänkte jag ta med mig min flaska med skumpa och gå bort och titta på alla fyrverkerier :)
 
Hoppas ni alla får en fortsatt fin nyårsafton.
 
Fick köpt mig en kalender i form av träklossar. Som jag har längtat och letat efter en sån här...
 
... och en tidning blev det dessutom. Full av inspiration :)
 
 

4 kommentarer

Emelie Andersson

31 Dec 2015 14:10

Sv: så skönt och gott nytt år på dig :) <3

Erika

31 Dec 2015 14:18

Sådana kalendrar av klossar är så fina :)

NICOLE

31 Dec 2015 14:31

Gott nytt år! :D

Matilda Johansson

31 Dec 2015 16:37

Så fin kalender!!

Gott nytt år :)

Kommentera

Publiceras ej