Morning folks,
 
Usch och fy för denna lördag. Snöflingorna bara "öser" ner, och jag är VERKLIGEN INGEN SNÖ-/VINTERMÄNNISKA. Hade hellre haft barmark & solsken - men men man kan inte alltid få som man vill(!).
 
Sitter och avnjuter mitt morgonkaffe just nu, blev en skön sovmorgon så därför har jag inte kommit så långt med min lördag... I och för sig så har jag inga direkta planer inför dagen så inget stressande här för min del :).
 
Ska väl försöka pulsa ut i snön en stund och ta mig bort till ICA.
Lite filmmys sen antar jag.
 
Vad pysslar ni själva med denna lördag?
 
 
 
 

2 kommentarer

MADDISENJ.SE

24 Jan 2015 11:46

Här är det vitt ute med ett par minusgrader och ca 2-3 dm snö. De pratade om att det ev skulle snöa i em/ikväll här så vi får väl se om det blir så!

Erika

25 Jan 2015 11:35

Hihi och jag tycker det är lite mysigt att vi faktiskt äntligen fått lite snö ^^

Kommentera

Publiceras ej