Välkommen härliga fredag,
 
och oj vad skönt att slippa väckarklockan 05.00 i morses - istället kunde jag sova till kl. 09.00 innan kollegans hund blev lite rastlös och ville ut på sin morgonpromenad :).
 
Vid 10.30-tiden gick jag sen bort till torget för att fönstershoppa, men självklart så blev det lite nytt inhandlat - löning är inte alltid lika bra *haha*.
 
Kom alldeles nyss hem från den lilla shoppingturen, fick tagit vägen inom Espresso house och köpt en stor cappuccino & morotsmuffins.
Eftersom vädret inte är lika roligt idag som det var igår så ska jag nog slänga mig i sängen och dra på någon bra film och bara slappa.
 
Ikväll sen så ska jag ha klassiskt fredagsmys för mig själv med cider & räkor.
 
Min inneboende för några dagar, Hampus, på vår kvällspromenad igår.
 
Och idag köpte jag bl.a:
 
Favoritparfymen "viva la juicy"
Singoallablus från H&M
 
Halsband från H&M
 
Oops! En ny byxdress från H&M
 
+ lite annat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

12 kommentarer

Vanessa andersson

31 Jul 2015 12:59

åh så söt vovve! byxdressen och den blåvita toppen var såå snygga saker :D

Lydia Elstig

31 Jul 2015 13:42

massa snyggt!

linah

31 Jul 2015 13:56

åh älskar byxdressen!

Netti

31 Jul 2015 14:25

Vad härligt med sovmorgon och snygga köp! :-D

JoJo

31 Jul 2015 17:03

ååh den där parfymen vill jag också ha! :D
jag har ett tips till dig förresten på en kille som du kan göra steal his style-collage utav - alexander skarsgård!

sv; ja lockdown var riktigt bra men jag gillade inte att en av karaktärerna dog :( hoppas att slutet släpps snart. tyvärr har ju swefilmer/swehd stängts ner från och med idag. men är ju tur att dreamfilm fortfarande finns att streama ifrån :)

fönstershopping är ju heller aldrig fel, hoppas att du får med dig nåt hem också :)
ha en fortsatt finfin fredag! <3

Johanna Svensson

31 Jul 2015 17:08

Vad fint du köpt, gillar byxdressen! :)

Hehe det kan jag förstå! <3

Boel

31 Jul 2015 18:22

Mycket fint du köpte :D

Emelie Andersson

31 Jul 2015 19:29

Byxdressen var riktigt fin :)

Sv: det blev minions 💕 så himla rolig. Skönt att du är ledig i tre dagar, det är du värd! :)

Erika

31 Jul 2015 19:51

Gillade byxdressen! Lät dessutom som att du ska ha en helskön fredag :)

Julia

31 Jul 2015 20:05

söt hund :)

Madelene

31 Jul 2015 21:23

Skönt med sovmorgon ! :D
Kul med massa nytt ! :)

Erica

31 Jul 2015 21:39

Så mycket fint! :)

Kommentera

Publiceras ej