God kväll,
 
Hatten av för mig som lyckades ta semester just denna SOLIGA tisdag...Mamma kom förbi i morses och så åkte vi upp till min gamla lägenhet och fick röjt ut det allra sista i min lägenhet. Dessvärre är nya lägenheten nu fylld av nya kartonger *suck*. Får ta itu med detta imon...
 
Hur som helst, fick promenerat bort till torget förut, underbart att bo 2 minuter från torget nu (kan bli dyrt) :). Äntligen kan man ha på sig endast klänning och söta ballerinaskor, barbent (!).Fönstershoppade lite, och fick med mig en tubklänning hem.
 
Köpte mig sedan en frozen yoghurt & satte mig på bryggan utmed gästhamnen <3.
Nu ska jag nog hoppa i säng strax. Börjar jobba kl. 7 imorgon + att jag ska till hyresbolaget och lämna in nycklarna till gamla lägenheten :)
 
Ha en superkväll.
 
Gästhamnen <3
 
Svarta klänningen jag köpte, 149:- hos Gina Tricot
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer

N

01 Jul 2015 00:19

Ser mysigt ut och fin klänning!

DirtyHeels

01 Jul 2015 04:37

Tack :) ååh perfekt ju! Gud vad skönt med fint väder

Vanessa andersson

01 Jul 2015 10:14

åh vad fin! vilket kap :D

Julia

01 Jul 2015 18:11

härligt! :)

jonna

01 Jul 2015 18:51

Ja, det var väldigt härligt :)
Åh, så mysigt. Alltid kul med lite shopping!

Erica

01 Jul 2015 20:13

Att bo två minuter från torget lät verkligen inte helt fel. ;p

Kommentera

Publiceras ej