Strax innan kl. 11 promenerade jag i alla fall ner till torget, främst för att försöka hitta några snygga/smarta förvaringslådor till nya lägenheten, eftersom insatserna från Ikea blev ett fiasko och måste skickas tillbaka.
Gick in på Bokia och hittade SÅ många snygga lådor - måste helt klart gå dit någon mer dag. Ett lyckat resultat alltså.
 
----------------------------------------------------------------------------------------
 
Kl. 17.30 idag så ska jag ta med mig mamma & pappa hem till syrran & hennes sambo. Dom ska nämligen bjuda på Mors dag-middag. Och jag måste komma ihåg att ta med mig blomma, lotter & choklad.
Firar ni själva er mamma?
 
Nå ja, nu har det blivit dags för mig att fixa i ordning lite matlådor & annat inför kommande jobbvecka.
Ha en fortsatt fin söndag!
 
Snygga förvaringslådor, ska absolut inhandlas fler :)
 
Oops! Ytterligare en jumpsuit till min "lilla" samling. 299:- hos Gina Tricot
+ lite annat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 kommentarer

Louise

31 May 2015 14:42

snygg jumpsuit :D

Tack fina du <3

Life of Johanna

31 May 2015 14:59

Jätte fin jumpsuit :)

Emma

31 May 2015 16:06

Den Jumpsuiten är så fin! :D

Tina

31 May 2015 16:29

Sv: ja Gud vad man lipar till filmen the last song!:/ låter som du haft en fullspäckad dag! Vad roligt att du fick med dig lite saker hem till Dig också:)

Jag köpte ett par korta Träningsbyxor som mamma önskat sig, och ett gulligt halsband där de stod Patrik Martina Fanny! Hon blev så nöjd!! :)

Gud så söta lådor!! Och jumpsuit var jätte fin ju:) har du många sånna?:)

Ha en fortsatt fin söndag nu då gumman!
Kram!

Nathalie Tegelstam

31 May 2015 16:31

Riktigt snygg shopping! :) kram

Prietha

31 May 2015 17:15

Så kul med shopping!

Erika

31 May 2015 17:55

Vad snygga lådorna var! :)

NICOLE

31 May 2015 19:30

Låter som en väldigt härlig söndag! Hoppas ni fick det trevligt :)

Ronja Therese

02 Jun 2015 18:07

Wow, vilka fina förvaringslådor! :D

Kommentera

Publiceras ej