Kl. 20.00 ikväll är det dags för årets sjätte fredagsfinal i Idol. Kvällens tema är "Country". Jag gillar inte den typen av musik, men men, huvudsaken är att Axel & Simon går vidare <3
Vem/vilka lyckas? Har ni någon favorit?
 
Axel - "Life ia a highway" (Rascal Flatts)
 
Ida - "Man! I feel like a woman" (Shania Twain)
 
Simon - "My silver lining" (First aid kit)
 
Tove - "Love story" (Taylor Swift)
 
Martin - "Hey brother" (Avicii)
 
Amanda - "Jolene" (Dolly Parton)
 
Frans - "Not ready to make nice" (Dixie chicks)
 
Bildkälla: tv4.se/idol
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

13 kommentarer

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

30 Oct 2015 17:37

Jag tycker idolerna i år är bra, men det har blivit så tråkigt att titta på. Och så åkte min favorit ut förra veckan... Men det är liksom inte lika roligt att titta på längre.

JoJo

30 Oct 2015 18:43

oj nu var det inte många kvar :)

sv; ja jag tror att den kommer bli fin ihop med leggings och ett par höga stövlar :)

kul att du kom hem med massa nytt ifrån the body shop :D

ja min torsdag var fin tack.
så himla skönt med helg nu, eller vad säger du? :D

Malin

30 Oct 2015 18:50

Sv: Vad kul, jag älskar också 80-talet! :)

Länge sen jag kollade på idol. Hoppas du får en fin fredag! :)

Emelie Andersson

30 Oct 2015 19:15

Sv: det blev operation iaf och det känns sådär just nu, är inte helt återställd än :/ <3

Josefine

30 Oct 2015 19:51

Amanda, Axel och Simon är mina favoriter!

sv: Tack :)

MALIN

30 Oct 2015 22:22

Jag kikar faktiskt inte ens på Idol... Fastnar inte riktigt för det, men jag gillar verkligen Simon och Ida av vad jag har hört! Kram

jonna

31 Oct 2015 00:02

Missade idag :( Får se det i helgen!

NICOLE

31 Oct 2015 10:29

Sitter och kollar på Idol nu faktiskt då jag inte såg allt igår :)

JoJo

31 Oct 2015 11:20

sv; kul att du tycker att dom har snygga produkter! :D jag vill bara ha allt från dom! haha! jag vet inte om jag ska köpa nåt från dom just nu. :P haha, ja det vore ju en idé att rösta på prissänkning. men eftersom deras produkter säljs i butik med så tror jag att det kan bli svårt tyvärr :P har kikat efter kläder på ebay, men dom kostar en del där också :(

jaa det är riktigt skönt med helg och jag tog mig en rejäl sovmorgon i morse! :D håller tummarna att det stämmer att ni ska få bra väder :)

det blir en rätt lugn helg för mig också. har inte heller så mycket planerat. kanske blir en vända till gymmet senare idag och imorgon ska jag på lite födelsedagsfirande hos min bror :)

Linda

31 Oct 2015 12:24

har missat idol totalt detta år!

Emelie Andersson

31 Oct 2015 12:53

Vem tyckte du va bäst?

sv: Ja precis, visst var det fint? :) Hade så gärna bott där.

Tack så mycket fina du <3

moa

31 Oct 2015 14:53

Har inte varit så jätte insatt i idol, har knappt kollat på det alls, det roligaste med idol är alla dessa Auditions men kollad igår och tyckte nog Simon var bäst faktiskt ;)

Maja H

31 Oct 2015 15:00

Kollar inte, har sett typ 2 avsnitt detta året... xD

Kommentera

Publiceras ej