Kära helg!
Så herrans skönt att få vakna strax innan 10 i morses istället för 05.40 :).
 
Så vad har jag då pysslat med denna lördag? Jodå, SHOPPAT, blir alltid lika glad den 25:e varje månad när lönen tickar in... Tänkte att jag visar upp mina 3 st bästa inköp från dagen här nedan <3.
Vad tycks?
 
2 st nya ärmlösa toppar med lite polokrage upptill - LOVEIT!!!
149:- / st hos Gina Tricot
"Säker stil" av Ebba K von Sydow & Emilia de Poret
 
----------------------------------------------------------------------
 
Nu ligger jag nerbäddad framför TV:n och kollar in senaste "Vampire diaries"-avsnittet.
Ska strax fixa till lite mat och därefter blir det nog lite mer filmtittande.
 
Ikväll blir det "Så mycket bättre" för min del... Det är ju underbara Miriam's dag :)
Vad pysslar ni själva med?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 kommentarer

MALIN

31 Oct 2015 16:13

Vilka fina toppar! Dom ska jag ta och kolla in på ginatricot! Kram

NICOLE

31 Oct 2015 16:28

Sjukt snygga och bra grejer :D De där topparna måste jag kolla in!!

JoJo

31 Oct 2015 16:52

åh jag gillar topparna riktigt mycket! :D

sv; hihi jo det är ju sant. fast jag klickade hem leopardlinnet från ebay tidigare idag. jag kunde inte låta bli! xD hahah!

skönt att du också tog en lång sovmorgon idag :D åh ska bli kul att få se vad du fick med dig hem från din shoppingtur idag ^^

det blir en lugn kväll för mig idag också. blir kanske en film eller nåt :)
ja det ska bli kul med lite födelsedagsfirande för lill-brorsan imorgon. ha en fortsatt fin lördag du också! :)

Josefine

31 Oct 2015 16:59

Fina saker!

sv: Håller med :)

Matilda

31 Oct 2015 17:34

Men guuud vilka snygga linnen! Jag måste ha ett!

Anonym

31 Oct 2015 17:46

Det är inga fel med shopping! :D

Emma Engström

31 Oct 2015 17:46

Det är inga fel med shopping! :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

31 Oct 2015 19:06

Aldrig fel med shopping :)

Maja H

31 Oct 2015 19:47

Så snygga tröjor!

Kommentera

Publiceras ej