... och så var det redan onsdag då. Har nyss påbörjat dagens arbetspass som kommer pågå fram till kl. 16 i eftermiddag. Fryser som en stucken gris - kändes konstigt, men väldigt välbehövligt, att cykla till jobbet med handskar på. Riktigt skönt att mina skinnhandskar är fodrade med :).
 
Som sagt så blir det jobb fram till kl. 16.00. Efter jobbet så ska jag hem och lämna cykeln och väskan och så ta och promenera bort till torget. Syrrans sambo fyller 35 år på fredag och syrran har planerat en liten överraskningsfest för honom... så planen är att jag ska försöka hitta någon födelsedagspresent till honom. Jag vet att han är en whiskey-fantast så en flaska får väl bli en eventuell nödlösning *haha*.
 
Sedan ikväll så ska jag såklart kolla in Paradise Hotel, parcermoni och allt :)
Vad pysslar ni själva med?
 
 
 

4 kommentarer

Erika

30 Sep 2015 14:01

Whiskey lät som en ganska smart present då :)

Själv är jag bara hemma idag, pluggar om vartannat och sedan ska det väl veckohandlas också :)

Natalie Salazar

30 Sep 2015 14:29

idag glömde jag inte ketchupen iallafall :)

Lillabus

30 Sep 2015 14:55

Låter som att du kommer få en bra eftermiddag. Hoppas du hittar någonting till syrrans sambo. Annars har du ju som du skrev alltid whiskyn som nödlösning :)

Alltid lika roligt när det är onsdag och parcermoni.

NICOLE

30 Sep 2015 22:03

Har också fodrade skinnhandskar och det kommer verkligen behövas :)

Kommentera

Publiceras ej