Kära fredag,.
 
Herrans, jag kan verkligen inte förstå att det är den 1 oktober imorgon - vart har september tagit vägen?
Man vill verkligen INTE gå upp på morgonen nu när vädret är som det är... blåser som tusan, ösregnar & grått. Fast och andra sidan så är det ju typiskt höst(!).
 
Sitter på jobbet och halvsover framför datorn (känns så i alla fall), med kaffemuggen i högsta hugg. Hoppas att dagen går fort :).
 
Efter jobbet så ska jag ta mig hemåt, måste inom affären och storhandla mat.
Sen kan vi bara chilla resten av kvällen eftersom jag har städat och fixat här hemma tidigare i veckan :).
Och ikväll är det ju såklart Idol för min del <3.
 
Dagens text på min lightbox <3
 
 

5 kommentarer

Miss Tosse Queen

30 Sep 2016 09:42

Åh jag vill med ha en lightbox <3

Mallan

30 Sep 2016 13:19

Så fint, den boxen har jag suktat efter! :)

Jessica Högberg

30 Sep 2016 14:58

Härligt att städ och fix är klart!
Happy friday!

Anonym

30 Sep 2016 16:59

Sv: ja verkligen :D

Så sant :)

Malin

30 Sep 2016 19:25

Ja, trist och typiskt höstväder har det ju varit för det mesta idag och så har vi iaf haft lite sol här en stund.

Kommentera

Publiceras ej