Kl. 20.00 ikväll så är det dags för den första fredagsfinalen i Idol 2016.
Kvällens tema är "Topplistan". Jag hoppas verkligen att Adrian & Liam går vidare... Och att Feliks INTE förstör min favvislåt "Perfect strangers" *haha*.
Vem/vilka hoppas ni på?
 
Cameron - "Cold water" (Justin Bieber)
 
Liam - "Cool me down" (Margaret)
 
Greg - "Jealous" (Nick Jonas)
 
Oskar - "Perfect" (One Direction)
 
Adrian - "One dance" (Drake)
 
Zeana - "No" (Meghan Trainor)
 
Charlie - "Just like fire" (P!nk)
 
Feliks - "Perfect strangers" (Jonas Blue)
 
Jesper - "Hymn for the weekend" (Coldplay)
 
Renaida - "Blow your mind" (Dua Lipa)
 
Rebecka - "This one's for you" (Zara Larsson)
 
Nicole - "Don't let me down" (The Chainsmokers)
 
Topp 12.
 
Bildkälla: tv4.se/idol
 
 

6 kommentarer

Amanda

30 Sep 2016 18:44

Har faktiskt inte kollat alls i år.. :(

Miss Tosse Queen

30 Sep 2016 22:29

Jag kollar inte på Idol haha

svar: Tack :D Ja det kan jag tänka mig :) Vart har du beställt din? :)

Miss%20Tosse%20Queen

30 Sep 2016 23:32

Svar: Tack <3

Tack för tipsen, ska absolut kolla in dem! :)

Jessica Högberg

01 Oct 2016 10:13

Har missat, vem ska man hejja på?

JoJo

01 Oct 2016 10:24

sv; du ska vara nöjd med din nya väska, den var väldigt snygg som sagt :)

ja det var en bra helg och det är väldigt kul att få hålla i makeupkurser <3
härligt att du hade det så mysigt hos din moster :)

min vecka började också bra. har haft en riktig ta-hand-om-mig-själv-vecka :)

hoppas att din helg är fin! <3

Flisan

01 Oct 2016 12:21

sv: tack så mkt :D

några lördagsplaner? :)

Kommentera

Publiceras ej