Åh, äntligen börjar man få lite koll här hemma i lägenheten. Håller som sagt på och "sanerar" högt och lågt - tar rum för rum och idag befinner jag mig i badrummet. Annars sitter jag just nu och lägger ut lite grejor på olika köp- och säljsajter... hoppas bli av med detta.
Säljer ni ofta saker på nätet? I såfall, vilken är den bästa säljsajten enligt er?
 
Gick förbi en secondhand-butik idag, men dom hade tyvärr stängt. Är på jakt efter en lite hylla som jag skulle kunna ha som avlastningsyta inne i badrummet - hyllan jag har där nu är FÖR STOR.
Så länge får jag ta 3 st tripp-trapp-trull hyllor och ställa uppe på varandra, bara tillfälligt.
 
Har som sagt hållit på och grejat sen kl. 07 i morses (om man räknar med jobbet) så det får nog bli stopp för idag snart.
Vad pysslar ni själva med?
 
 
 
 

5 kommentarer

Days by Johanna

07 Aug 2017 20:36

Säljer bara via FB nu, det räcker liksom, blir det inte sålt då så skänker jag det till lions, så gör det kanske någon nytta! :)

NICOLE

07 Aug 2017 20:39

skönt när det börjar reda upp sig :D

Hanna

07 Aug 2017 22:08

Skönt att komma i ordning :D

amanda

07 Aug 2017 22:50

Så fint<3

Louise

08 Aug 2017 16:32

Jättefint! 😍

Kommentera

Publiceras ej